JBL PartyBox 310 Portable Party Speaker med langvarig batteri, ... Kundeanmeldelser

SPION

Denne hjemmeside bruger en sikkerhedstjeneste til at beskytte sig mod onlineangreb. Den handling, du lige har udført, udløste sikkerhedsløsningen. Der er flere handlinger, der kunne udløse denne blok, herunder at indsende et bestemt ord eller en sætning, en SQL-kommando eller misdannede data.

Hvad kan jeg gøre for at løse dette?

Af en eller anden grund efter at have fået en af ​​disse kunne jeg ikke vente med at få en anden, så nu har jeg 2 og et hus, der lyder og ryster som en natklub / begivenhed. De er virkelig gode, højt, klare, basen er venlig, har fantastisk. Jeg så mange anmeldelser før.

Excellent.

Jeg har været på jagten for at erstatte et 10 år gammelt HiFi-system, der syntes at have en god lyd, og jeg kæmpede virkelig for at finde noget så godt i mit ønskede prisklasse. Jeg gjorde en rimelig del af forskning, og dette produkt syntes at have solidt og konsekvent.

Niche-genren af ​​festhøjttalere får ofte en dårlig rap for at være legetøj med gimmicky funktioner og subpar lyd. Så hvad sker der, når et pro-lydfirma, som JBL, går all-in på über-party højttalere med en enorm og smuk lyd, en ubestrideligt iøjnefaldende lysdisplay og den største række af interaktive Ekstra funktioner? Du får JBL PartyBox 1000. Dens en værelse-blomstrende behemoth med tilslutning til Bluetooth, USB og flere typer analoge lydindgange. På $ 1199 er det en prosumerparts højttaler, der er værdig til professionelle festlasters overvejelse.

JBL PartyBox Design

Ved første øjekast skærer partkassen 1000 en imponerende figur ved 41. -Inches høj, 15. -Inches bred og 15. -Inches dyb. Vejer ind på 76. Pounds, den har to robuste hjul i bunden og et håndtag øverst for at vippe det tilbage og rulle det til ideel festposition. Heldigvis er al den masse ikke kun til show. JBL PartyBox 1000 er virkelig en stærk PA på hjul - du skubber det, det skubber luft. Dens Højttaler Konfiguration omfatter en bagportet 12-tommers subwoofer, to 7-tommers midterfrekvente drivere og en højfrekvent tweeter. Sammen leverer de en kombineret 1100W strøm.

Nogle af dens funktioner er kun til show, men på en god måde. Et fuldfarvet, dynamisk lys viser spændet Partyboxens frontpanel, bag det revet metal Kabinet . Ellers giver en stor rektangulær cuboid med afrundede hjørner, PartyBox 1000s Light Show giver det en straks særpræg Look. Hvis du kan lide elektriske, levende farver writhing sammen til musik, vil det appellere til dig. Lyshowet indeholder også seks mini strobe lys langs siden af ​​ kabinettet . Hvis du er lysfølsommeâ € "eller du bare ikke kan lide lysene?" Du kan slå dem helt væk.

Opsætning af denne JBL-højttaler

Når du har kæmmet JBL PartyBox 1000 højttaler ud af emballagen, har du allerede udført den sværeste del af sin opsætning. Med den tunge løft udført, plug, play og fest. Figur 8-stikkontakterne mellem enhedens hjul, selvom det medfølgende 7-fods kabel føles lidt kort, da højttaleren sandsynligvis vil blive brugt udenfor og i spread-out indendørs spillesteder. Pakke en forlængerledning.

Nøglefunktioner i JBL PartyBox

Partybox 1000s Kæmpe lyd er generelt en god ting, men når de er tilsluttet Bluetooth-enheder, er der et lille problem, der ankommer til det rigtige volumenniveau. Brug af toppanelet + og - volumenknapperne, når de er tilsluttet Bluetooth, resulterede i store spring i volumen; Det var ofte svært at nå det perfekte niveau. Det ville være for stille, og så var det næste interval op for højt. Men når du afspiller musik fra USB, line-in eller AUX inputs, var op og ned volumen intervaller meget mindre og nemme at ringe ind.

En solid investering?

Hvis du tilfældigvis vil have ekstra strøm i den lave ende, har Bass Boost dig dækket af to niveauer af tilføjet thump. Hvis du trykker på BASS BOOST-knappen, giver dig en mild, men mærkbar hak op i lows. Tryk på det en anden gang for en tung dosis bonusbass. Resultaterne varierer selvfølgelig afhængigt af kildematerialets bassiness. Men for allerede bas-tung musik producerer det andet niveau af Bass Boost en imponerende og tilfredsstillende low-end boom, der kan rumble dine indards og rattle i nærheden af ​​vinduer. Selv når det skubbes med meget bas-tunge syltetøj på høje mængder, forbliver basforstærkede lyden rundt og glat, snarere end forvrængende.

Engaging The Smart DJ Button Enten spiller en Pre-Canned Dance Beat i tide med Musics Tempo eller anvender lyd effekter som flanger eller kor. Når du spiller musik fra et USB-drev, er Smart DJ der for at spille nogle slår mellem spor for at undgå død luft. Når du engagerer Smart DJ på musik fra andre kilder, er det svært at vide præcis, hvad du vil få, når du trykker på den.

Blinky lys og præstationspuder

Lavet til holdbarhed snarere end følsomhed, puderne er ikke så lydhør som de fleste af dem på de ovennævnte produktionsværktøjer, men der er en måde at optage mønstre med dem på partkassen. Du trykker på optageknappen, afspiller et mønster, og tryk på RECORD igen for at loop det, du har spillet. Du kan gentage processen til at lagre op til 8 optagne spor ved hjælp af et af bundkortet eller USB-lyde. Dette var sjovt at rodde rundt med, og hvis du kan få den temmelig vanskelige timing af optagelsen ned, kan du gøre beats og mønstre til at gå over musikken eller til ledsage dig, mens du synger eller spiller guitar. En endelig funktion lader puderne cykle de højttalere lyse farver og mønstre.

Men der er endnu en festfavør: en luftbevægelsesarmbånd, som alle kan bære som et ur for at kontrollere visse aspekter af JBL PartyBox 1000. Når den er tændt, synkroniseres batteridrevet Wristband til højttaleren og lyser i samme farve som højttalerlyset. Derefter kan bærerne rotere deres håndled med uret eller mod uret for at ændre lyset viser mønster; klap to gange for at spille lydeffekt 1; Eller ryste deres håndled fire gange for at afspille lydeffekt 2. De lydeffekter, der afspilles, er fra den aktuelt valgte PAD-tilstand.

Syng dens dyder?

Flere af PartyBox 1000s toppanelfunktioner er kun tilgængelige i Karaoke-tilstand, som aktiverer , når du tilslutter en mikrofon i MIC-indgangen. Voice Cancel-knappen forsøger at dæmpe vokalen fra afspilningssangen, så en person kan synge over musikken. I de fleste tilfælde lykkedes denne funktion ved at sænke niveauet af en sange vokaler noget, såvel som at ændre nogle aspekter af musikken i processen. Det ophører faktisk ikke ud af vokal, men det er stadig en forbedring i forhold til at synge over regelmæssige versioner af sange, snarere end dedikerede karaoke versioner.

Nøgleknappen Placerer musikken, der spiller op eller ned, hvilket kan lyde mærkeligt, men også kan hjælpe med at justere en sang til et bedre vokalområde for sangerinden. Drejningstasten Venstre pladser lyden ned, mens du slår til højre, den op. Endelig anvender ECHO-knappen en varierende grad af subtil ekko til mikrofonens lyd.

Så hvem skal købe JBL Partybox?

Jeg forsøger stadig at bestemme hvilken man skal holde. De 300 lyder som en rigtig lydforstærkningshøjttaler. Det har det klare midrange, der fremmer JBL-lyd. Hvis jeg skifter frem og tilbage mellem de to højttalere, ønsker jeg, at 310 havde klarheden om, at 300 har, men jeg håber, at mine ører vil tilpasse sig lydsignaturen på 310, da jeg lytter til det over tid, fordi Jeg kan lide den øgede bas af 310. Hverken er højere end den anden. Jeg havde en radio shack SPL meter med mig, da jeg lyttede til dem, og de var lige i høj grad. Jeg havde dem begge tilsluttet AC, da jeg løb mine tests.

JBL, Tilføj venligst et 5-band EQ til den næste! Og brug venligst bedre tweeter, eller tilføj titanium kupler. Jeg har brug for min høje diskant! Eller i det mindste ækkes det i. Hvis du spekulerer på bas og diskantkontrol på toppen, påvirker de ikke musikken.

Bærbare højttalere er gode for alle. De er små, komfortable, lette og lyde godt. Jeg har brugt JBL CHARGE og JBL XTREME modeller i lang tid. Men den anden dag kom jeg på tværs af et nyt mærke, som for at sige det mildt overraskede mig lidt. Det er også bærbart, men tungt, stort og har en kraft på 240 watt. Har du nogensinde set lydkilder i nærheden af ​​scenen i en koncertsal? Nu, hvis du tager det fra disken, får du hvad jeg taler om. Dette er et rigtigt monster for at kaste parter. Men det er ikke alt, hvad der kan siges om tilbehøret, som i øvrigt er overraskende billigt. Hvis du ikke troede på, at tiden er kommet for alvorlige højttalersystemer til at blive bærbare, så vil jeg forsøge at bevise det for dig.

Vigtig

JBL opfrisker portefølje med ni nye produkter

Bluetooth trådløs teknologi Op til 100W RMS Output 5. 5 basenhed, To 1. 5 Diskanter 14 MicGuitar Input understøtter to Bluetooth Mikrofoner USB-afspilning IPX4 Stænktæt Vurdering op til 6Hour batterilevetid Indbygget højttaler Belysning Inkluderer Trådløs Mic og skulderrem

Opmærksomhed kræves cloudflare.

Opmærksomhed kræves cloudflare.

Shop for JBL PartyBox 1000 Bluetooth Party Speaker med fuld panel lyseffekt fra Nebraska Furniture Mart. Få gode tilbud nu på festhøjttalere og udstyr på NFM med vores lave prisgaranti.

JBL Quantum 800 Sort CoolBlue

JBL Quantum 800 Sort CoolBlue

Køb JBL Quantum 800 Overear Active Støjafbrydelse Trådløs Gaming Hovedtelefon med Mic Bluetooth 5., JBL Quantum Sound Signature, JBLQUANTUM800BLK, Sort Online til de bedste priser fra Croma. Tjek produktdetails, anmeldelser mere. Shoppe nu

Opmærksomhed kræves cloudflare.

Opmærksomhed kræves cloudflare.

JBL fortsætter med at lede vejen for legendarisk lyd. Markedslederen i fem år, der kører, er spændt på at introducere tre nye bærbare højttalere JBL Xtreme 3, JBL GO 3 og JBL CLIP 4. Med en opgraderet, fed logo design og ...

Køb JBL Xtreme 3 100 Watt Portable Bluetooth Speaker Massive JBL Original Pro Sound, JBLXTREME3CAMOIN, CAMO ONLINE CROMA

Køb JBL Xtreme 3 100 Watts Portable Bluetooth Speaker Massive JBL Original Pro Sound, JBLXTREME3CAMOIN, CAMO ONLIGT Priser fra Croma. Tjek produktdetaljer, anmeldelser mere. Shoppe nu

JBL Xtreme 3 Portable Bluetooth højttalerkamera